Verzenden

PostNL – Track & Trace
Onze pakketten worden verstuurd met PostNL. De pakketten worden alleen op het opgegeven adres afgeleverd, uw handtekening is nodig om het pakket in ontvangst te nemen. U ontvangt de track & trace informatie van de levering per mail, zodra uw bestelling verzonden is. Aan de hand van deze informatie kunt u zien wanneer het pakket bij u bezorgd wordt. 

Levertijden
Binnen Nederland:
Bestellingen geplaatst voor 16:00 op dinsdag t/m vrijdag worden dezelfde dag nog meegegeven aan PostNL. In de meeste gevallen wordt uw bestelling de daaropvolgende dag al geleverd. Alles wat daarna wordt besteld word op dinsdag verwerkt.

*De bezorging van uw bestelling kan vertraging oplopen door de enorme drukte in de distributie centra. Houdt hier rekening mee met uw bestelling.

Postbussen
Wij kunnen niet leveren aan postbussen.

Kosten:

Nederland & België € 6,95* (Bij bestellingen boven de 100,- Euro gratis)
Europa € 15

 

Retourneren

Retouren
Niet tevreden met je aankoop? Om wat voor reden dan ook, nemen wij het product terug.
Wel moet het product ongedragen zijn, en moeten de originele labels nog bevestigd zitten.

Product Ruilen
Je kunt je product alleen ruilen door je product te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen. Op deze manier heb je jouw nieuwe product snel in huis fo even contact met ons op te nemen en even kijken wat een betere oplossing is.

Hoe je een product kunt retourneren:
Binnen 10 dagen kunt u het ontvangen pakket in zijn geheel of gedeeltelijk retour sturen, de kosten hiervan zijn voor uw eigen rekening. Denk er aan het retourformulier zo goed mogelijk in te vullen en deze aan de zending toe te voegen. Het retourformulier kunt u hier downloaden.

Het retour adres is: Country House, Karel Doormanstraat 344, 3012GR Rotterdam

Retourtermijn
Na het ontvangen van uw order heeft u 10 dagen bedenktijd. Dit wil zeggen dat u maximaal 10 dagen heeft om uw product, na ontvangst, te retourneren. 

Afgeprijsde artikelen
Wanneer u een artikel uit onze sale/afprijzing dan is het mogelijk om deze alleen te ruilen voor een ander artikel in de winkel of een tegoedbon.

Retourneren / ruilen winkel niet mogelijk
Het mogelijk om in een van onze winkels het artikel te retouren in overleg en of om te wisselen we kijken graag naar de mogelijkheden.

Wanneer wordt een retour niet geaccepteerd?
Als het artikel gedragen, vuil,  beschadigd of niet compleet is kunnen wij het artikel niet als retour aannemen, het artikel gaat dan weer retour afzender.

Belangrijke punten

  • Zorg ervoor dat alle geretourneerde goederen goed zijn verpakt om schade tijdens het transport te voorkomen.
  • Zorg ervoor dat alle retourpakketten worden verzonden met een traceerbare, verzekerde service. 
  • Wij zijn niet verantwoordelijk voor items die tijdens het retourtransport beschadigd of verloren zijn gegaan.
  • Denk eraan om uw verzendbewijs te bewaren totdat u een bevestiging van ontvangst van COUNTRY HOUSE hebt gekregen.
  • Retours worden meestal binnen 2-3 werkdagen na ontvangst door COUNTRY HOUSE verwerkt. 
Updating…
  • No products in the cart.